Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Säga vad man vill

Av Therese Sångberg - 8 februari 2010 19:11

Men fasiken va hund är roligt!Mitt sanna nöje nu är att titta på Gnistra medans hon försöker Impa på Polluxx (som inte alls bryr sig - om hon inte har en boll eller leksak i munnen)Eller så är hon på Castor....och drar å kampar. Hon har verkligen sina idoler. Idag var vi på brukshundklubben för att träna, hon hoppade ut ur bilen och sprang runt som en toka- och trots att jag och Polluxx tränade på ena kanten så valde hon att ha full focus på fotgående med Patrik trots att hon va lös.


Jag får massor med uppdatering av flera med Polluxxvalpar!- Tack för alla bilder, berättelser och skojiga filmklipp!Det verka som det går bra i hemmen, vilket är otroligt roligt.

Idag va jag med om ett sant nöje, jag hatar att gå till doktorn och hade bokat tid hos min husläkare för en sak. Redan när jag tog henne i handen hitta hon massa annat som vi surrade om, så det sluta med att hon hjälpte mig med bla huvudvärken samt bakterier som jag hade i kroppen- saken jag gick dit för var inte alls lika viktig så den glömdes bort och därifrån kom jag med antibiotika och med orden- nu du vara frisk på fredag, om inte du ringa mig.... (Hon är fantastisk)


Här kommer någon bild på Polluxx-babys- fler kort tas gärna emot så ni kan vara med på bloggen/hemsidan!

Olika Polluxx Babys...

Diesel- Som Bor med matte Pia


  


VIP- Som bor Hos Matte Kim på kennel Don Fidos

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sångberg - 24 mars 2019 18:19

Såvida äggen var mogna vid första parningen. Var på föreläsning igår om parning, dräktighet och valpning. Mkt spännande.  Glänsa mår bra och skruttar med på promenaderna . Jag har joggat några mornar så hon få vara hemma med husse och sköta hönsen....

Av Therese Sångberg - 21 mars 2019 20:20

Jag har ju som bekant inte mätt magen som förra gången MEN jag har ju sett hur den växt och är rund så idag var jag tvungen att jämföra med ett tidigare mått. 90 cm ( det är ju nästan 1 meter!) Runt midjan . Och tittar man på magen ser man rörelser p...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Ovido - Quiz & Flashcards