Alla inlägg under april 2015

Av Therese Sångberg - 12 april 2015 19:23

Fina ljus jag fått av mina arbetskollegor

Blommor av mamma

Trångt i sängen när "farsan" är på fest! Han som för övrig är kattallergisk......

Golv till hönshus på g

Silkeshöns som jag beställt kycklingar Av... har också beställt orpington kycklingar . 20 stycken totalt men de bruka ju alltid bli nå svinn med ev sjukdom och 70 % sägs vara tuppar ...

Den bästa av den bästa som är med alla noter med mina påhitt. .

Av Therese Sångberg - 10 april 2015 20:42

Patte och jag har aldrig byggt nått eller gjort nått sånt här MEN de går bra- byggsakerna jag fick av kusin och hennes karl kommer väl till pass och vattenpasset måste de va fel på för bubblan ligger på mitten :D

Cheferna Gnistra och Glänsa sitter väl till pass i dörröppningen (där springer vi ju ändå inget lixom ;)

Polluxx ligger iigger i bilen å håller ställningarna (Glänsa ville delta på denna bild med) ser ut som hon hunnit gräva med ...

Av Therese Sångberg - 10 april 2015 12:45

Idag börja vi riva ut allt för att kunna sätta in två nya fönster, göra nytt golv och sätta nya skivor på väggarna till framtida höns. Är så glad att Patte är med på projektet.
De får ett rum i den gamla bagarstuga. FINT ska de va :)

Patte sliter

Här blir de ett stort fönster.

Lill chefen övervakar

Storchefen håller koll

Bakom hunna blir de utegård till hönsen, nu gäller de bara att hitta silkeshöns eller orpington.

Skapa flashcards