Alla inlägg under september 2015

Av Therese Sångberg - 30 september 2015 20:07

Idag skickar jag upp en skrytblogg :-)


Izza 2,5 år  ( Från Lyxx-kullen )


KORAD vid 2 år -465 poäng på mentaldelen , förstås också MH

Flera BISplaceringar valp men även CACIB och BIM

Utöver det svensk selectione , LP1 och Godkänd Freestyle & Kvalificerad poäng i Rally Nybörjarklass


Önska  2 år  ( Från exxtra-kullen)


MT 388 poäng - Extriörbeskrivning fattas för KORAD titel ,förstås också MH

2x godkända resultat på Rally Nybörjarklass

Uppflyttad till klass 3 i lydnad


Dixxie 2 år ( Från Exxtra-Kullen )


KORAD MT 450 poäng , föstås  också MH

Exc1 CK UHKL Nordstjärnan


Dundra 2 år ( Från exxtra-kullen )


KORAD MT 397 poäng, förstås också MH

LP 2, LP3 och start Lydnadselit , uppflytt lägre klass spår


Vega 2 år ( Exxtra Kullen )


MH ,

BIR-valp

Kursar i Nosework och viltspår


Kairro (från exxtrakullen)


Tjeckisk juniorchampion, clubcert & Tjeckisk juniorclubchampion

Bästa valp UEBB, BIR-valp Polsk och tjeckisk special

CERT & Cacib

ZVOP- Anlagsprov Vallning


Glänsa ( Exxtra-kullen)


KORAD MT 444, MH också förstås

BIR SBK, BIM SKK,

exc 1 ck uhkl Briardspecialen
BIS2 SBK

LP1 , 2x godkända resultat Rallylydnad nybörjare

Godkänt inträdesprov försvarsmakten


Ganska fin lista för hundar som inte äns fyllt tre år - MEN denna lista tillägnar jag ägarna som gjort allt arbete - NI är fantastiska!! Hoppas ni förstås hur duktiga ni är samt hur bra ni förvaltar era vovvar! jag kan bara tacka er alla för ni tar hand om era hundar på bästa sätt!   

(jag har säkerligen glömt något resultat .... med ... de vore typiskt mig )








Skapa flashcards