Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Therese Sångberg - 1 februari 2010 19:21

Idag har jag spenderat dagen i min säng-eller vår... Min ,Pattes å hunna... ha mått dåligt och har enorm huvudvärk- men de bli nå bra snart..
Polluxx ligger som en ständig följeslagare medans Gnistra & Castor leker...Har fått klippa allt skägg på Castor- Gnistra hänger och kampar i det .. så allt var en klump. Försökte anmäla Gnistra på utställning men eftersom hon fyller år samma dag fick vi inte komma. Polluxx skall däremot dit. Vi hade tänk tävla nätsa helg med, men syrrans kille fyller gubbbe (40) så vi skall hem och fira honom, dessutom hoppas jag syrran sätter mig i arbete som kock:-)skall bli kul att åka hem, jag får ju träffa Pelle & Ville- och Patrik får sin sememsterdag- en heldag med playstation med grabbarna. Mamma bruka ha fullt upp med att busa med Castor om knäckebröd och Polluxx spenderar dagen ute på gården- Bredbyn det är rena rama semestern.

Idag va det sol så jag lät Patte hålla kameran.

        

Ovido - Quiz & Flashcards