Direktlänk till inlägg 16 april 2018

När vanlig mat inte duger

Av Therese Sångberg - 16 april 2018 19:23

Näää nu duger inte ren Royal Canin mat ( för dräktiga tikar) längre....eller inte med en mousse som finns för tikar/valpar. Nä imorse fick hon en dutt kattmat i sin mat , ikväll hade jag köpt färskfoder  för att blanda ut. Det tycks som gå lite bättre då. 😂

Tyvärr har jag en herre i svart som ser att Syrran minsan  får gott i sin mat- så då följer han trenden med 🙈.


Idag när jag kom hem från jobbet var min första tanke- å herregud som stor hon blivit idag !! Och ja ... 2 cm till...


Nu är det helt slutlekat med Fenixx, såvida inte han vill kampa.  Bollar springer hon runt och letar upp samt kommer med . ( vi kastar förstås inte men vad som döljs i snö kommer fram i tö)


I morse såg vi rörelserna på magen och mina första tanke var - men Glänsa vad utsätter jag dig för???💕 jag avgudar denna hund mest av allt, min kompanjon i vått och torrt. Jag hoppas verkligen att det hon och jag har , kommer någon  av er läsare ha med er valp från Glänsa med .     

 
 
Ingen bild

Jessica

19 april 2018 13:39

Vad fint att läsa om erat band till varandra. Det är ju drömmen att få ha det så. 😍

Therese Sångberg

19 april 2018 20:19

Det är fantastiskt 💕💕

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sångberg - 24 mars 2019 18:19

Såvida äggen var mogna vid första parningen. Var på föreläsning igår om parning, dräktighet och valpning. Mkt spännande.  Glänsa mår bra och skruttar med på promenaderna . Jag har joggat några mornar så hon få vara hemma med husse och sköta hönsen....

Av Therese Sångberg - 21 mars 2019 20:20

Jag har ju som bekant inte mätt magen som förra gången MEN jag har ju sett hur den växt och är rund så idag var jag tvungen att jämföra med ett tidigare mått. 90 cm ( det är ju nästan 1 meter!) Runt midjan . Och tittar man på magen ser man rörelser p...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Ovido - Quiz & Flashcards