Alla inlägg den 19 april 2018

Av Therese Sångberg - 19 april 2018 20:19

Jag vill de ska komma nu ! Jag vill veta om det är 1,2,3? Hane?tik....? 

Att vara nyfiken har alltid vart min grej. Ibland går det ju att få svar fort ( vilket jag iaf hade fått på antal- OM jag röntgat) men nu får jag helt enkelt bara vänta.


På Glänsa ser man inte en tillstymmelse till att nån valp skulle vilja ta sig ut. Nä hon drar lika mkt i koppel på promenad ( Ja för vår stig i skogen är alldeles för mjuk när snön töar. ) hon springer runt och busar med leksaker och vill kämpa med Fenixx!


Det man märker är att hon helst inte vill äta , iaf inte mycket.  Ska hon äta skall de vara färskfoder eller köttfärs..

Hon sover de stunder jag sitter still annars är hon som vanligt, promenerar med mig runt dit jag ska . 


Jag väntar med spänning att kunna uppdatera mer ! 


God natt från oss 

Ovido - Quiz & Flashcards