Alla inlägg den 5 april 2018

Av Therese Sångberg - 5 april 2018 18:55

Idag är det 18 dagar kvar tills 63 dagar gågna från första parning.

 På 2 dagar tycker jag hennes bröstkorg , mage -ja allt vuxit ganska mycket. (Hurvida det är en stor kattmatskål med mat , Fenixx Ben eller hans kvarlämnade mat som gjort Glänsas mage stor eller om Det är valparna i magen som växer låter jag vara osagt. Men troligtvis de båda 😃😃


Glänsa är nu mycket matglad och är alltid med katterna nu . ( kan bero på att deras mat serveras som buffé? 😂)


Promenaderna är inga problem och hon bjuder fortfarande upp till lek. ....dvs rulla på ryggen.


Jag är riktigt nyfiken på vad som finns i Magen, och jag hade lovat mig själv att inte röntga- men kan jag hålla mig?


Valplåda står på plats men den sover vår katt Sussi i . Hur det blir med hennes kärleksaffär har vi ingen aning om ännu. Men de återkommer vi med . 


Glänsas Mått idag : 

Bak : 73    mitten   85     fram   89   


Midjan   83 


Hon ökar som sagt MKT från frambenen till revbenen slut . 


Men jag tillägger - detta kan vara kattmat,hunden,hundmat och andra atealjer av snacks hon kommit över😆😜😛        

Ovido - Quiz & Flashcards