Alla inlägg under augusti 2010

Av Therese Sångberg - 17 augusti 2010 06:59

 

 

Jag har hunnit varit på Västerbottens skk med Gnistra, (Inoff) Å Första gången som junior- Slutade totalt med BIR, HP ocg BIG,, dessutom BIS-R!

Angående POlluxx i VB mästaren så är det första gången jag vart sur i en ring.- Hur kan man ha en dommare som skickar en för röreslerna framm och tillbaka på 3 m??? Samt skriker - det är ingen springtävling och ber en gå med hunden i ringen??Jag sa till henne att det är stor hund som behöver tempo och yta för att få sina rörelser... Därmed va vår karriar slut! ( dock anser jag så här i efterhand att det va rätt lustigt!)

 

Jag har hunnit träffa både Ninja och Sookie (Polluxx döttrar) helt bedåarande... Bilder kommer längre ner! Men kan säga att de skall bli spännande att följa de!Jag kan säga att de är tuffa frammåt och verligen sociala. Sookie besökte oss igår och det var som Polluxx kommit hem som valp igen...
Träningen med Polluxx och Gnistra är Återigen upptagen och det går riktigt bra,Gnistra ´kom hem igår med hela ettans program i bagaget och Polluxx har återigen hittat rutan- undra för hur länge! Castor han får agera platsliggningshund då han är säkerheten själv..

 

Så lite andra resultat!
Nike va i helgen på Inoff i Bjurholm, Snygg som man är så blir resultatet - BIR,HP och BIG! Grattis Linn, Och mig själv :-)
Earnie och Vip knep BIR vs BIM i Söderstälje BhK , Morris blir andra bästa han valp! Grattis till er!

Här kommer några bilder..,.

Gnistra      Ville- Mosters kille

   

Pelle- Mosters andra kille! 

 

 

Ninja ( Polluxx dotter som ägs av Christina)

   

  Sookie ( Polluxx dotte som Katti har!=)

      

Vem sa att det är lätt att fota valp?

  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards