Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Therese Sångberg - 15 februari 2010 20:37

Idag började Gnistra valpkurs... jag har länge tyckt att hon är lite försiktig, lite feg... Men idag fick jag bekräftat att vad jag tyck var inte alls sant- utan ett sms kom från valpkursen- HON är sjövild!Va framme och ville leka med alla andra valpar samt hängde och morrade i Patrik. Men kul hade de båda och träningen gick visst galant. Här kommer en bild på tokan!

  

Annars ha jag funderation på att lösenordslåsa bloggen- Jag kommer att skicka ut lösenord till er alla släkt ,hundvänner och ni som bruka läsa när det är klart- Och är det så att jag missar att skicka ut lösenordet så hör av er via mail så skickar jag det till er.

PS.. Vi i min blogg är jag ,Castor, Polluxx och Gnistra.. alltså jag och hunna!

Ovido - Quiz & Flashcards