Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Grattis !!

Av Therese Sångberg - 21 mars 2010 11:54

Jag vill börja med att Gratta Ingemar och Gunni till Dollars Resultat igår i Karlstad!! Grattis till BIR-valp med hp! Polluxx är en stolt pappa och jag stolt farmor!!   Uppdatering kommer inom kort på hemsidan också!
Å hemsidan, är som den är, Jag har drabbats av ngt virus så att allt jag har uppdaterat och gjort har försvunnit- och kvar är bara massa koder och tecken! Med tur så ha jag Katarina med Tage och Doris som tålmodigt hjälper mig ,, dock verka en del av problemen återstå och jag våga inte riktigt uppdatera försen jag kör alla virus program 100 ggr...:-)
Veckan för oss i Umeå ha vart bra, Sol och härliga vårkännslor. Polluxx & Castor har joggat en runde med mig på 6,5 km två gånger- det känns jätte roligt att Castor orkar följa och att han dessutom inte blir halt igen!Dock är han väl inget dragämne nu för tiden men han tränar nog upp sig!
I helgen hade Patrik och jag en After work hemma i fredags med någon öl och god snacktallrik, mysigt! Lördagen var vi på långpromenad för att sedan åka på Pattes match. Både laget Mariehem och Patrik gjorde en strålande match och vann med 3-0 (enligt hemsidan... jag tyckte nog att det blev 4-0) Medans Gnistra tog ut sin ilska på en buske som attakerade henne (enligt henne själv)så tittade jag på Patte som va grymt bra, faktiskt en av hans bästa matcher tror jag. Kul! Därefter kastade vi oss in i bilen för att åka till Christina och Jonas- med Pepsi och Goblinwalley Nova. Mycket hundbus och jätte god mat! Tack!
Idag söndag har vi kanon väder och här kommer lite bilder från dagen!


Vem är starkast??

   Gnistra ger sig inte!!   BUS-POlluxx   Attack!   Gnistra i sin vanliga pose innan hon anfaller... ner med huvudet, dra i hop kroppen... så anfall!!!   3 x bus      

Livsnjutaren 

  Min världenas bästa....  



 
 
Emelie

Emelie

21 mars 2010 12:45

Den där smygposen gör Ernie oxå. De ser ju för lustiga ut när de gör så. De andra hundarna verkar inte ens fatta att de smyger ha ha ha

http://www.chiliwippan.dinstudio.se

 
Yessica

Yessica

21 mars 2010 22:30

Underbara bilder! Gnistra är ju jättesöt! :D Akta så jag itne tar bilen upp å snor henne ;) Tar med mig Polluxx ockås. Haha! Pippi och Gnistra kan ju ta och smyga på varandra då. Pippi smyger i vallställning flera meter på Sting ibland. ;)

http://www.freewebs.com/sting-pippi

 
Ingen bild

Linda T

25 mars 2010 14:22

Fina bilder! Så kul att se hur stor och liten Pollux å Gnistra är. Hoppas ni har det bra i norr! Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sångberg - 24 mars 2019 18:19

Såvida äggen var mogna vid första parningen. Var på föreläsning igår om parning, dräktighet och valpning. Mkt spännande.  Glänsa mår bra och skruttar med på promenaderna . Jag har joggat några mornar så hon få vara hemma med husse och sköta hönsen....

Av Therese Sångberg - 21 mars 2019 20:20

Jag har ju som bekant inte mätt magen som förra gången MEN jag har ju sett hur den växt och är rund så idag var jag tvungen att jämföra med ett tidigare mått. 90 cm ( det är ju nästan 1 meter!) Runt midjan . Och tittar man på magen ser man rörelser p...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Ovido - Quiz & Flashcards