Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Therese Sångberg - 3 mars 2010 21:40

Livet varvas med hundpromenad, hundgos och sova- däribland jobb samt planering av Höstdubbel`n I Norr- en två dagars oficiell Bruksutställning! Inom radien av 5 mil- super kul!!!

Polluxx är i extas, tränande honom på klubben idag, han hoppar jämfota fot- inte illa det. Han är ju min sötnos... så go och mysig.. vi spenderar nå mer tid tillsammans än Patrik och mig- Men jag skyller det på Pattes fotbollsträningar!;-)Idag va han med å tränade Gnistra och Castor medans jag satt i möte. haha Hon morrar som en hel hund när hon kampar. Patrik hade också bakat sockerkaka för att bjuda alla i utställningssektorn, numera vill flera ha en klonad Patrik:-)

Två sista besök hos doktorn och de  kom fram till att jag lider av järnanemi- järnbrist och blodbrist.. anledningen vet det inte ännu- kan vara mina magproblem.. Inte underligt jag vart helt död... och trött... 6 i järnvärde... som skall ligga på minst 30 eller iaf 40-50 som hon sa... Så,,, nu skall väl ändå medicineringen få mig pigg, samt slipper jag drabbas av var sjukdom som mina arbetskompisar har!


För er som är sugen på höstdubbel`n i Norr - KOlla in www.ubhk.se
chans på 2 cert på 2 dagar!!!

 Nu blir det sängen nästa!

Ovido - Quiz & Flashcards