Direktlänk till inlägg 11 november 2012

värst

Av Therese Sångberg - 11 november 2012 20:15

När någon är hungrig och vill äta heter de normalt! NÄR ngn är hungrig och vill äta hela tiden kallas de Castor? När man tror att ingen kan va värre än honom motbevisar den minsta av de tre idag att man kan va värst-till och med värre än den intelektuelle Castor som säger till själv när han ska/vill äta, han kan mat på flera olika språk samt även visa vart maten står! Han skäller och springer till kylskåpet när han ska ha knäckebröd samt är en trogen soptunna till all överbliven mat:) dock tror jag gnistra vart värre idag- trogen tiggare som glömt allt om bordsskick och den fina dam hon är- hur är de möjligt?? Här kommer en bild på kungarna kung

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sångberg - 24 mars 2019 18:19

Såvida äggen var mogna vid första parningen. Var på föreläsning igår om parning, dräktighet och valpning. Mkt spännande.  Glänsa mår bra och skruttar med på promenaderna . Jag har joggat några mornar så hon få vara hemma med husse och sköta hönsen....

Av Therese Sångberg - 21 mars 2019 20:20

Jag har ju som bekant inte mätt magen som förra gången MEN jag har ju sett hur den växt och är rund så idag var jag tvungen att jämföra med ett tidigare mått. 90 cm ( det är ju nästan 1 meter!) Runt midjan . Och tittar man på magen ser man rörelser p...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Ovido - Quiz & Flashcards