Alla inlägg den 12 november 2012

Av Therese Sångberg - 12 november 2012 21:07

Än en gång är det bevisat- Polluxx och jag är bäst el värst??- Klämde av 6 km medan Gnistra, Castor och Patte jogga med 3 km för att sedan gå 1, 5 km- slutresultat?? Polluxx och jag ligger i sängen 20:45 super trötta i kroppen......och orkar då INTE röra oss! Patte , Gnistra och Castor ligger framför tv; n-att tyckas vara bäst lönar sig inte alltid-speciellt då man inte ha riktigt samma kropp som i somras;)) Mina kollegor på jobbet har nämligen fått mig att byta vanor-fika och rejäl frukost är numera mer regel än undantag!
Ang Gnistra så äter hon fortfarande mkt och va helt slut efter 3 km jogging! HOPPAS Att de beror på valpar och inte att mina joggingturer blivit allt färre-kanske är det jag som griper efter halmstrån å söker tecken???

SPRINGkungen in action -Både på joggning och sovaning:)

Ovido - Quiz & Flashcards