Alla inlägg den 7 november 2012

Av Therese Sångberg - 7 november 2012 19:55

  Gnistra har inte kommit hem ännu från sin resa -Imorgon anläder hon och det skall bli kul att träffa tösen igen .Imorgon är det exat en vecka sedan vi gjorde progestrontestet- som visade att parning skulle ske fredag,lördag och söndag- med tanke på att hon va villig hela helgen hade vi tur att få till en parning på söndagen- för därefter har hon inte alls vart lika villig. Så det var nog i sista stund .
Nu blir det bara lång väntan för att se om det blir några valpar- vi kniper tummar förstås.


Här hemma har garbbarna och jag myst för oss själva. Långa promenader och uppladdning för hundfotograf på fredag . Därefter blir det en lång och härligt ledig helg! Till och med min hosta verka ha lämnat WO så jag känner mig nöjd.

En snabb rapport från oss- Vill ni följa mer inlägg så sök åt oss på instagram (eaudeluxx) eller facebook på mitt namn!


Ovan en bild på gänget som blir samlat igen :-)


// Therese

Ovido - Quiz & Flashcards