Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Therese Sångberg - 28 juni 2010 07:07

Helgen har bjudit på sol, fotboll och god dryck med massa trevligt sällskap.
Torsdag avnjöt jag med en rad nya mattidningar , lite matlagning samt hundsällskap - Polluxx har iåf spenderat sin tid ute på mina föräldrars gård , men Gnistra och Castor har gärna vart med mig. Jag gick sen på Anundsjös match med Polluxx där vi fick sitta i solen och se fin fin fotboll, härligt! Dessutom vann Anundsjö , vilket gjorde det hela bättre.
Fredag tränade vi hund, Castor var mest tokig och bilder kommer också!PÅ kvällen dök min morbro å kusin upp- så det blev lite sill och gott.
Lördagen dök min kusin Emelie med sin sambo Samuel upp ( och som vanligt när de vart på besök- ha jag ca 1000 bilder som de fotat på sig själv!!) Min Morbor och både mina kusiner var också på plats, kubb spel och förlust tyvärr för mitt lag.
Hundarna har mest legat på gården och kikat eller vart i bäcken och badat- skönt har vi haft det !


Samuel midsommar laddad!!


Emelie & Gnistra 

   

Polluxx å Patrik

  Knäppisen som kastar sig i en kullerbytta över patrik   Här kommer jag !! Kullerbytta!   Busig NJa!!!! DRagkamp!    Gnistra jagar pappa POlluxx  Gn sitra 

   

    

Ovido - Quiz & Flashcards