Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Therese Sångberg - 16 juni 2010 18:25

Veckan går på halvfart, trötta både jag & POlluxx. Bilresor ala långa är inte min starka sida... Måndagen fördrevs på soffan med Polluxx, och aldrig har Fotboll vart så perfekt som då- heldag framför TV:n! Patte lagade mat och bjöd på leverbiff(som förvisso jag gjort förut)men han kokade pärer och gjorde brunsås... åååå så gott!
Idag onsdag är ju våtr milslopp, en runda runt sjön med hunna och min kompis JOhan. Kändes tungt idag, jag har i ca 3 veckor haft en irriterande lårmuskel som int egett med sig. Men skam den som ger sig, vi kämpade igenom en mil på 55 minuter idag, inkl pisspausar- å det är ett par stycken eftersom Polluxx stannar och pissar när han är trött! Badpaus blir det också flertalet ggr för hunna. Lårmuskeln i sig ska få ännumer voltaren , jag behöver den i form- och den satte nästan stopp för mig förra helgen i Avesta och Vännäs pågrund av smärtan och en omöjlighet att jogga.-Tur Patte får massera  

Tnken är väl att jag ska ta upp träningen snart med lydnad och bruks.. men jag ha några små saker jag vill ha avklarat före det..
I Helgen Flyttar Patte hem från sommaren och kvar Blir det jag å HUnna. Gnsitra ska bo med Patrik och jag hoppas det blir hårdkörning i lydnad eftersom jag vill ha henne startklar vid 10 mån helst....Dock tycker hon Patrik är en lekfarbro och ägnar sig mer åt bus med honom...
Nu blir det dusch- medans Castor nu exakt ha försöljt mig i ca 30 minuter sen vi kom hem från joggingen. 1. Vart är matskålen? 2- om jag glor på den så får jagh mat?3 Spring till matte och buffa på henne och därefter till matskålen för att glo!4- ge mig maten då!!!! Så går Castors matvanor till efter joggning, och normala fall, Dock är väntan lång efter en timmes jogg... vilket gör att denna rutin utspelar sig ca 100 ggr!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards