Direktlänk till inlägg 28 december 2012

Långt blogginlägg

Av Therese Sångberg - 28 december 2012 14:30

Här kommer massor av bilder från Jul :-)


jag vill börja och säga att ni som inte finns med opå build här- ni bruka inte vilja det heller.- så jag ha därför inte lagt upp ngn- MEN de finns och jag kan lägga ut om ni skulle vilja :-)


Julhelgen har spenderats i matens tecken! Kommer nog att synas på bilderna, samt skoteråkning och mer mat. Massor av fina julklappar och massa roliga minne med släkten.


Brunch hos Pattes familj - Supergott! Pontus hade lakap saffransplättar, ( I like!) och massa annat gott- syns här nedan . Tack för julklappen!

     


Här kommer mammas julbord- Först det kalla och sillen därefter varma maten :-)

           


Den finaste av de finaste.- Mosters kille Pelle

 

Ena av snyggingkusinerna...Katja

 


Sötaste av den sötaste- Ville- såhär glad blir man när man får en Ipad...

 

Släkten är värst- Pelle & Ville, Patte , kusinen Tova och morbro Ola

 

Världens bästa storasyster

       

Polluxx med sin julklapp

                 

Polluxx mys med Pelle

 

Polluxx mys med ville

   

Min andra snygga kusin Tova

     


Idag 54 dagars graviditet på Öviksfjärden... Gnistra ser Pigg ut :-)

       

Gnistra

              ¨

Castor

 

Polluxx

                         

 
 
Katja

Katja

31 december 2012 02:05

Tur vi tränar så dubbelhakorna kanske försvinner till nästa jul!!

http://www.kaatjas.devote.se

Therese Sångberg

31 december 2012 04:10

Tänkte jogga dag imorgon...:) håg tränar för min dubbelhaka på magen;))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sångberg - 24 mars 2019 18:19

Såvida äggen var mogna vid första parningen. Var på föreläsning igår om parning, dräktighet och valpning. Mkt spännande.  Glänsa mår bra och skruttar med på promenaderna . Jag har joggat några mornar så hon få vara hemma med husse och sköta hönsen....

Av Therese Sångberg - 21 mars 2019 20:20

Jag har ju som bekant inte mätt magen som förra gången MEN jag har ju sett hur den växt och är rund så idag var jag tvungen att jämföra med ett tidigare mått. 90 cm ( det är ju nästan 1 meter!) Runt midjan . Och tittar man på magen ser man rörelser p...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Ovido - Quiz & Flashcards