Alla inlägg den 16 december 2012

Av Therese Sångberg - 16 december 2012 18:33

i lördags skulle Polluxx och jag åka till Sholm ,en resa jag avbröt pågrund av snöoväder inkl en hund som inte rörde sig så som gång bruka utan markerade ngt steg. De känns givetvis bittert men efter att ha vart 30 min på vägen igår va jag alldeles trött i huvudet så idag kändes de bra att inte ha åkt. Tänk om man chansat och Polluxx markerat-hade inte förlåtit mig själv....Däremot fick Polluxx son Diesel sitt svenska utställning champonat! !!!
Vi har istället sett hockey som Ville spelade-där visade sig powerbreak från ny sida-skotta hela planen!!! så mkt snöade de- längre ner finns en bild på syrrans man som skottar och en på Castor som är översnöad inkl Gnistra som myser! bilder finns också från julmarknaden och på Gnistra mage- vad tror ni? hur många är det ????

Av Therese Sångberg - 16 december 2012 18:33

i lördags skulle Polluxx och jag åka till Sholm ,en resa jag avbröt pågrund av snöoväder inkl en hund som inte rörde sig så som gång bruka utan markerade ngt steg. De känns givetvis bittert men efter att ha vart 30 min på vägen igår va jag alldeles trött i huvudet så idag kändes de bra att inte ha åkt. Tänk om man chansat och Polluxx markerat-hade inte förlåtit mig själv....Däremot fick Polluxx son Diesel sitt svenska utställning champonat! !!!
Vi har istället sett hockey som Ville spelade-där visade sig powerbreak från ny sida-skotta hela planen!!! så mkt snöade de- längre ner finns en bild på syrrans man som skottar och en på Castor som är översnöad inkl Gnistra som myser! bilder finns också från julmarknaden och på Gnistra mage- vad tror ni? hur många är det ????

Av Therese Sångberg - 16 december 2012 18:32

i lördags skulle Polluxx och jag åka till Sholm ,en resa jag avbröt pågrund av snöoväder inkl en hund som inte rörde sig så som gång bruka utan markerade ngt steg. De känns givetvis bittert men efter att ha vart 30 min på vägen igår va jag alldeles trött i huvudet så idag kändes de bra att inte ha åkt. Tänk om man chansat och Polluxx markerat-hade inte förlåtit mig själv....Däremot fick Polluxx son Diesel sitt svenska utställning champonat! !!!
Vi har istället sett hockey som Ville spelade-där visade sig powerbreak från ny sida-skotta hela planen!!! så mkt snöade de- längre ner finns en bild på syrrans man som skottar och en på Castor som är översnöad inkl Gnistra som myser! bilder finns också från julmarknaden och på Gnistra mage- vad tror ni? hur många är det ????

Av Therese Sångberg - 16 december 2012 18:32

i lördags skulle Polluxx och jag åka till Sholm ,en resa jag avbröt pågrund av snöoväder inkl en hund som inte rörde sig så som gång bruka utan markerade ngt steg. De känns givetvis bittert men efter att ha vart 30 min på vägen igår va jag alldeles trött i huvudet så idag kändes de bra att inte ha åkt. Tänk om man chansat och Polluxx markerat-hade inte förlåtit mig själv....Däremot fick Polluxx son Diesel sitt svenska utställning champonat! !!!
Vi har istället sett hockey som Ville spelade-där visade sig powerbreak från ny sida-skotta hela planen!!! så mkt snöade de- längre ner finns en bild på syrrans man som skottar och en på Castor som är översnöad inkl Gnistra som myser! bilder finns också från julmarknaden och på Gnistra mage- vad tror ni? hur många är det ????

Av Therese Sångberg - 16 december 2012 18:32

i lördags skulle Polluxx och jag åka till Sholm ,en resa jag avbröt pågrund av snöoväder inkl en hund som inte rörde sig så som gång bruka utan markerade ngt steg. De känns givetvis bittert men efter att ha vart 30 min på vägen igår va jag alldeles trött i huvudet så idag kändes de bra att inte ha åkt. Tänk om man chansat och Polluxx markerat-hade inte förlåtit mig själv....Däremot fick Polluxx son Diesel sitt svenska utställning champonat! !!!
Vi har istället sett hockey som Ville spelade-där visade sig powerbreak från ny sida-skotta hela planen!!! så mkt snöade de- längre ner finns en bild på syrrans man som skottar och en på Castor som är översnöad inkl Gnistra som myser! bilder finns också från julmarknaden och på Gnistra mage- vad tror ni? hur många är det ????

Ovido - Quiz & Flashcards