Alla inlägg den 5 december 2012

Av Therese Sångberg - 5 december 2012 19:50

om det är valpar- jag kommer att uppdatera så fort jag jag vet...Gnistra mår toppen och äter som en häst- ngt som de andra två också gör;) jag bjuder på en bild på gnistra, mitt bränsår som inte va ngt men som i förrgår såg ut-just sådär- idag blev de penicillin .... Lite advent och därefter en spene ( som man kalla de på kor; ) som de säger man kan se huruvida det är valp eller ej...till er som väntar på valp och väntat länge- hoppas jag får skicka ett glatt sms snart:)

Av Therese Sångberg - 5 december 2012 19:50

om det är valpar- jag kommer att uppdatera så fort jag jag vet...Gnistra mår toppen och äter som en häst- ngt som de andra två också gör;) jag bjuder på en bild på gnistra, mitt bränsår som inte va ngt men som i förrgår såg ut-just sådär- idag blev de penicillin .... Lite advent och därefter en spene ( som man kalla de på kor; ) som de säger man kan se huruvida det är valp eller ej...till er som väntar på valp och väntat länge- hoppas jag får skicka ett glatt sms snart:)

Ovido - Quiz & Flashcards