Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Joggeri

Av Therese Sångberg - 29 januari 2012 19:52

De fanns en tid då jag var tränad, joggade länge och tyckte det ver riktigt kul- den tiden är det väldigt längesen nu.

Redan innan Polluxx skada så hade jag en skada... det var mkt dåligt med spring aktiviteter då- sen kom hans skada och 9 månader till har gått tills nu- då jag snörar på mig gympa skorna och försöker tre mornar i veckan jogga. Det är tungt ,slitet- eller förresten min kropp är tung och sliten- Men jag jag försöker tänka positivt- Jag vill få Polluxx i den form han var innan sakdan i maj OCH mer än gärna min själv med.


Förutom jogging så åks de skidor- och det är riktigt roligt. Hundträning har det inte blivit ännu- tänkte bygga muskler nu så hans kropp håller inkallningar, och hoppet mm . Men snart så !


Veckans matschema
Fre ( jag på Afterwork ) Patte forbollscup
Lör 4 x hemma gjorda pizzor på pizza sten
Sön : Wookade färska grönsaker, halloumi, tsatsiki & Stek fläskfile
Mån: Korvstroganoff
Tis: Torsk med pesto
Ons: baconlindad köttfärslimpa med grönskaer
Tors: Min hemma gjorda leverbiff


Nä nu väntar en hundrastning , // THerese

 
 
Ingen bild

mamma

29 januari 2012 20:05

Oh vilken god matvecka. Sen tyck jag du e duktig, på att vara ute och få motion-

 
Linn och Nike

Linn och Nike

29 januari 2012 20:11

Blir alltid så hungrig varje gång du lägger upp dina matscheman! =P

http://nikeolinn.weebly.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sångberg - 24 mars 2019 18:19

Såvida äggen var mogna vid första parningen. Var på föreläsning igår om parning, dräktighet och valpning. Mkt spännande.  Glänsa mår bra och skruttar med på promenaderna . Jag har joggat några mornar så hon få vara hemma med husse och sköta hönsen....

Av Therese Sångberg - 21 mars 2019 20:20

Jag har ju som bekant inte mätt magen som förra gången MEN jag har ju sett hur den växt och är rund så idag var jag tvungen att jämföra med ett tidigare mått. 90 cm ( det är ju nästan 1 meter!) Runt midjan . Och tittar man på magen ser man rörelser p...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Ovido - Quiz & Flashcards