Alla inlägg den 8 april 2010

Av Therese Sångberg - 8 april 2010 06:54

WoW vilken härlig påsk vi haft- som spenderats mestadels ute ( iaf för hunnas del). Vi ha vart hos mina föräldrar och ätit gott, druckit gott och vart ute och fiskat. Givetvist har mamma vart den enda som fått fisk, medans pappa och jag fick nöja oss med att se fisken vända i hålet och stackars Patte inte ett napp...

Hunna ha vart fullständigt tokiga på sjön, de har lekat i ett från när vi kom ut på morgon tills vi åkte hem. Direkt vi kom hem ville Polluxx ligga ute på gården tills vi skulle gå och sova... Han älskar att vara ute!
Gnistra och den svarta lurven har vart för trötta.. Castor har sovit i "källaren" där pappa gjort upp eld i braskaminen medans Gnistra somnat vart som helst och överallt ..
Söndagen spenderade vi ute i solen , på kvällen kunde vi för första gången sitta ute på altan för att äta, Pappa grillade kyckling på Murrikan- smaskens...
Enda jag känner som vi inte har gjort är 1- Inte kört pappas nya skoter....-rent idiotiskt av Patte & mig! 2- jogging kläderna följde med hem- men varför då- vi ha inte rört oss särskillt mkt? 3 skidorna var även de med hem- de förblev i bilen hela helgen

Som sagt humöret på topp!Som iåf inte varade så länge.... Jag blir fruktansvärt besviken/arg på de människor som endast hör av sig( och inte äns då är trevlig) för att de vill ha ut något/ha ngt av Patrik och mig! Kan man inte höra av sig annars så behöver man inte utnyttja oss annars heller anser jag .... man undrar ju om de står med gott sammvete?antagligen eftersom de inte själv fatta vad de håller på med....
I helgen ha vi massa planer- och som vanligt blir det väl endast 1 eller 2 som vi genomför.. Patrik har match , vi ska ha några vänner här samt ha Patrik sin bästa kompis på besök i Umeå så -party!Skall bli otroligt roligt att träffa de igen- vi bor ju bara 10 mil från varandra men de finns som ändå aldrig tid över till att ses...

Nä nu vänta jobb, sen är det ju helg imorgon- kan det bli bättre!? Här kommer en påskbild på Polluxx- fler kommer senare...

  


Ovido - Quiz & Flashcards