Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Årets allroundbriard 2009!!!!

Av Therese Sångberg - 25 januari 2010 18:34

Jo det blev Polluxx!!!! Helt sjukt, den lilla killen på snart 3 år plockade kanske den bästa och största vinsten för mig någonsin...jag har aldrig vart så glad som när jag fick veta!
Detta skall ju givetvist firas med Pokki-fest på fredag.... champagne,,, till oss tvåbenta och diverse godbitar till hunna :-)jag är lycklig och stolt:-)

I helgen var det Kurs i lydnad men ett riktigt bra Kille. Andreas Rundqvist från Göteborg- Fasiken så bra han var!Lyckades plocka fram "tänka själv"sidor hos Polluxx som gjorde det så himla roligt!Hans hemsida finns på www.harlydigahundar.se  Får man chansen att träna för honom skall man definitift ta den:-)


Idag kom förresten min "Årets allround Pokal och diplom- tack Kicki!!!Nu står den på sin fina plats - fast längst fram i pokalhyllan.

Vi har även vart  och vaccinerat Gnistra,,, Inte ett ljud,,, Nu vill jag bara finna någon valputställning till henne!Om jag nu får med mig henne runt ett varv- säkerligen kommer den tokan hänga i byxbenet och morra... som vanligt!


Castor lever sitt happy-life och just nu är hans favorit att ligga på ryggen i soffan eller sängen och sova- ja det eller äta!

Här kommer en bild på Guldpojken!Årets allround briard 2009

  

 
 
Jeanett

Jeanett

26 januari 2010 11:02

GRATTIS til året allround briard på Polluxx:) Fantastisk;) Kul at du også har trenat for Andreas;) Han er virkelig god!!! Jeg forstår ikke hvordan han får til mye av det han gjør på treningen!

Stor kraaam

http://www.freewebs.com/raveonaboozappas

 
Kajsa

Kajsa

28 januari 2010 07:17

Jättegrattis till allroundhunden!!! Vad ska det bli av er två med tanke på hans ålder;-) Ni är så otroligt duktiga!!

Kajsa & dragråttorna

http://www.cliffvoodoo.blog.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sångberg - 24 mars 2019 18:19

Såvida äggen var mogna vid första parningen. Var på föreläsning igår om parning, dräktighet och valpning. Mkt spännande.  Glänsa mår bra och skruttar med på promenaderna . Jag har joggat några mornar så hon få vara hemma med husse och sköta hönsen....

Av Therese Sångberg - 21 mars 2019 20:20

Jag har ju som bekant inte mätt magen som förra gången MEN jag har ju sett hur den växt och är rund så idag var jag tvungen att jämföra med ett tidigare mått. 90 cm ( det är ju nästan 1 meter!) Runt midjan . Och tittar man på magen ser man rörelser p...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Ovido - Quiz & Flashcards