Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Therese Sångberg - 10 januari 2010 19:25

Äntligen kom det två dagar som bara förde med sig -7 grader och sol- Vi kunde vara ute med Gnistra längre än små enstaka minuter,,,,1 kort hann vi med i solen innan hon började frysa:-) Castor & Polluxx har inga som helst problem med kylan. Faktum är att Polluxx spenderar sina timmar på var balkong fast det är -27 grader. Verka som briardlistorna är klara??Folk lägger ut resulaten iaf... dock har jag för mig att det är fram till och med den 15/1 så jag avaktar få vi se vart det slutar:-) Imorgon börjar jag jobba efter ledigt från 18/12- känns skönt att komma in i rutinerna igen samt har jag mkt roligt att se framemot, tex till helgen skall massor av Polluxx babys på utställning!Helgen efter det har jag och Polluxx lydnadskurs- skall bli så spänannde att få köra igång igen, vi både är nog understimulerad. Helgen som gått hade vi besök av Linn & Nike Samt Marie & Hero här. HUndarna fick leka och vi tvåbenta spelade spel och hade det jätte trevligt!Det måste vi göra om snart!


Gnistrande söt i gnistrade som & snö!

  

Pappa Polluxx

  

Bus stund med Castor

  






Ovido - Quiz & Flashcards