Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Roliga resultat & Skön helg

Av Therese Sångberg - 31 maj 2010 21:25

Fredagen startades med tävling för Castor & Patrik-149 p med nolla på rutan och jag hopaps snart de sätter alla moment för de se riktigt fint ut! De blev 5;a i klassen och jag tror ändå Patrik börja få lite rutin nu.. Jag har inget emot att de gör ett par tävlingar utan LP2- tävlingsrutin är alltid bra. :-)
Vi körde sen hem till Bredbyn för att hinna med Puben där, tyvärr va vi inte på plats försen 23,00 - mat och säng blev det. Lördagen Jogga Patrik, Castor & Polluxx och jag nästan 6 km, vi tog ut oss rejält eftersom vi tog rundan på 28 m vavarv en mördarbacke upp till föräldrarnas hus på Skolbacken... behöver jag säga att resten av dagen spenderades slö på en soffa?
SMS resultaten började rasa in på Polluxx babys! Fina resultat med, CC Diesel blev BIMvalp med HP- Grattis PIIA! Det är ni välförtjänta av ... DF`s Vip och Earnie slutade 2;a med HP resp i hane och tik, Grattis Kim och Emelie- Inte illa på en special.Grattis till er alla som placerade er! Vip blev också bästa fawn-färg!
Lördag kväll arrangerade jag schalgertabblen för min familj- får nog anta att de jag blev petad då jag blandade ihop allas röster och poäng... Mamma ville gärna ha en röst på Ireland,,, dock tyckte jag att Island va lämpligt för henne  

Vi grillade på lördagen och så gott som vanligt- men hur kommer det sig att Pappa alltid för berömm för den grillade maten när det är mamma som lagat allt men inte grillat?? hmmm
Söndagen fick jag min frilla fixad- hur bra som hels- sen fotade vi lite så här kommer några bilder..
Polluxx har fått vara på hunddagiset istället för Gnistra så hon är i Bredbyn med Patrik , han skall ju jobba där i veckan. Polluxx va mäkta glad då han fick följa med, tills han förstod att jag skulle lämna han i en bur

-själv.....Dock ylade han av glädje när jag kom.... men glömde genast han bort glädjen och va sur eftersom jag lämnat honom. Vi skyndade oss att jogga lite över 5 km för att sedan skynda oss till klubben på för att ha stugjour- Kul att Christina & hunna kom för att hälsa på & Fika. Kvällen avslutade jag med min bästa mat - suchi!
har även hunnit prata med Katarina.,valparna på Goblinwalley frodas och mår gott!Härligt!
Här kommer bilder

1: Först en på tjockisen som påminner om "mig "farmor... tjock mage , felvänd och bara såååå sååå haha medvetslös efter allt gott i matbaren!     
Pappan till gänget ovanför

'

Dotter till herrn ovan


Castor

   


BUS!!!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sångberg - 24 mars 2019 18:19

Såvida äggen var mogna vid första parningen. Var på föreläsning igår om parning, dräktighet och valpning. Mkt spännande.  Glänsa mår bra och skruttar med på promenaderna . Jag har joggat några mornar så hon få vara hemma med husse och sköta hönsen....

Av Therese Sångberg - 21 mars 2019 20:20

Jag har ju som bekant inte mätt magen som förra gången MEN jag har ju sett hur den växt och är rund så idag var jag tvungen att jämföra med ett tidigare mått. 90 cm ( det är ju nästan 1 meter!) Runt midjan . Och tittar man på magen ser man rörelser p...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Ovido - Quiz & Flashcards