Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

Övikfrån andra Hållet- Båthållet

Av Therese Sångberg - 29 juli 2013 16:55

Ï lördags hade vi ,Patrik, jag å hunna blivit medbjuden på båttur av halva familjen Östbergs . Jag vaknade exalterad och peppad men besvikelsen va stor då det regnade och va dimma. Nån timme senare lättade både dimma och regn och när svärfar Kapten Östberg Roddade ut oss från Övik var himlen klarblå å vatten i stiltje. Dagen va helt underbar, de finns inga ord hur fint och roligt det var, det får bilderna beskriva. Förutom rivsår på ryggen( efter jag bedyrat att mina hundar minnsan inte rivs då man simmar med de   )så va vädret kanon, trevlig sällskap och hundarna fullkomligt älskade att åka båt. Efter båtturen var det middag hos oss med Pattes pappa och mina föräldrar. Jag hoppas nästa ggr att resterande Östbergare ansluter till denna kanon dag ( då speciellt till middagen som bestod av surströmming   ) Mkt trevlig dag och kväll! Tack för vi fick följa med. // Här kommer bilder över båtresan och utsikten




                                                                                                             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sångberg - 24 mars 2019 18:19

Såvida äggen var mogna vid första parningen. Var på föreläsning igår om parning, dräktighet och valpning. Mkt spännande.  Glänsa mår bra och skruttar med på promenaderna . Jag har joggat några mornar så hon få vara hemma med husse och sköta hönsen....

Av Therese Sångberg - 21 mars 2019 20:20

Jag har ju som bekant inte mätt magen som förra gången MEN jag har ju sett hur den växt och är rund så idag var jag tvungen att jämföra med ett tidigare mått. 90 cm ( det är ju nästan 1 meter!) Runt midjan . Och tittar man på magen ser man rörelser p...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Ovido - Quiz & Flashcards