Direktlänk till inlägg 28 juli 2013

Valpar

Av Therese Sångberg - 28 juli 2013 17:51

Först ha vi vart på Ultraljud med Gnistra , det hela visade att om allt går som det skall blir Gnistra & brian föräldrar i September! super kul!


Därefter tänkte jag hinna med att uppdatera lite bilder från Polluxx date med Supertrevliga Bella. Bella som både är kopia av sin Coola mamma Princess och sin syster Nova som för övrigt är Polluxx bästa kompis! jag är spänd på ultraljudet där, jag tror nämligen att det blir super trevliga valpar för arbete, utställning men också genomsnälla familjehundar för den aktive. Dessutom har man turen att få trevliga människor att göra med Om man Vill ha valp efter Bella, Hasse,Annelie & Deras dotter Linda med familj var bara hur trevliga som helst. Är ni intreserad av en valp av den kombinationen kolla in http://bellaskull.hemsida24.se/


Först en bild på De som vi vet skall bli föräldrar- därtefter ett medley på Polluxx & Bella.


Brian & Gnistra  


 




såhär tycker  Polluxx om sin dejt Bella

       

Bella x2

             

Polluxx försöker charma Bella :-)

     

Hoppas mitt   Polluxx får bli pappa igen

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sångberg - 24 mars 2019 18:19

Såvida äggen var mogna vid första parningen. Var på föreläsning igår om parning, dräktighet och valpning. Mkt spännande.  Glänsa mår bra och skruttar med på promenaderna . Jag har joggat några mornar så hon få vara hemma med husse och sköta hönsen....

Av Therese Sångberg - 21 mars 2019 20:20

Jag har ju som bekant inte mätt magen som förra gången MEN jag har ju sett hur den växt och är rund så idag var jag tvungen att jämföra med ett tidigare mått. 90 cm ( det är ju nästan 1 meter!) Runt midjan . Och tittar man på magen ser man rörelser p...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Ovido - Quiz & Flashcards