Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Hemma efter Mexico & Jul!

Av Therese Sångberg - 28 december 2010 18:40

Nu ha jag kommit tillbaka efter resan i Mexico, kanske det bästa land jag har besökt! Fantastisk mat, strand och dryck- men härlig temperatur och mkt sol!


Hunna ha ju vart inakorderad hos min mamma å pappa, Gnistra hos Linn & Marie. Fantastiskt bra att ha sånna föräldrar och vänner! Tack för hjälpen.

Julafton firades i -33 grader i Bredbyn, med så mkt julklappar som man kan få! Dessutom finns det nog inget som slår min mammas julmat. Det som inte finns på hennes bord är inte värt att ha!

Nu är vi tillbaka i Umeå, skönt men lite väl kallt!

Här kommer några bilder från mexico,jul å på hunna! // Therese


     


Ville ,Pelle & Kusinen Tova ha gjort sig snygga för jul!

  Mamma ,Pappa å Syrran spelar Helt hysteriskt Pappa med Castor 

   

Ville Badar

 


Syrrans man Håkan verka ha vart snäll iår!

Morbro å Kusin Katja 

Mosters hockey kille Pelle

 

Morfar 

 

Mammas halva julbord, här är det kalla...

  de bannlysta från julmaten      
Mexico

    

 
 
Ingen bild

carita

28 december 2010 19:18

Hejsan.
Vad liten Gnistra ser ut att vara mot pojkarna.
Ni verkar haft en skön semester i alla fall.
Ha de gott

Therese Sångberg

29 december 2010 12:00

Gnistra är ju mini! :-)

Vi ha haft det toppen, ha väntat på att höra om det blir ngn resa eller ej!?

Kram

 
emelie

emelie

28 december 2010 23:19

Lite brun da! Tro du man bli nå avis då man ser sig själv i spegel och blir rädd för att de e ett spöke. Ha samuel vöre snäll ikväll nu?

http://emeliebystrom.blogg.se

Therese Sångberg

29 december 2010 11:59

Jo Samme han skötte sig exemplariskt- åt allt jag gav honom :-)

 
Carin

Carin

31 december 2010 03:17

Vad härligt det ser ut med Mexico! Vi åker snart vi..... Nionde mars kliver vi på flyget mot Kambodja!
När ska du med och träna i inomhuslokalen då?

// Carin

http://gimikhi.bloggsida.se

 
Carin

Carin

31 december 2010 03:18

GOTT NYTT ÅR förresten! :-)

http://gimikhi.bloggsida.se

 
Kattis

Kattis

13 januari 2011 22:05

Gud vad härlgit med Mexico-resa! Är faktiskt lite avundsjuk (men inte missunsam!), för jag och sambon säger ofta typ "Åh, ska vi inte åka utomlands till något varmt ställe? Ska vi inte åka utomlands över jul och nyår? Ska vi inte åka utomlands på en weekend?" etc... Men vi kommer oss aldrig iväg, ha ha ha! :D

Vilket otroligt vackert och välfyllt julbord din mamma dukat upp! :)

Kram från Ö-vik!

http://www.ghedoes.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Sångberg - 24 mars 2019 18:19

Såvida äggen var mogna vid första parningen. Var på föreläsning igår om parning, dräktighet och valpning. Mkt spännande.  Glänsa mår bra och skruttar med på promenaderna . Jag har joggat några mornar så hon få vara hemma med husse och sköta hönsen....

Av Therese Sångberg - 21 mars 2019 20:20

Jag har ju som bekant inte mätt magen som förra gången MEN jag har ju sett hur den växt och är rund så idag var jag tvungen att jämföra med ett tidigare mått. 90 cm ( det är ju nästan 1 meter!) Runt midjan . Och tittar man på magen ser man rörelser p...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Av Therese Sångberg - 20 mars 2019 16:31


Inför varje dräktighet har jag bloggat med allt som hänt, mått på tiken mm. Men efter flera gånger där det i slutänden blivit tom mage och eller 1 valp vågade jag mig inte på en blogg denna ggr med risk om att bli besviken- lika besviken som er som s...

Ovido - Quiz & Flashcards